Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van FloraQueen heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Hoewel sommige klanten tevreden waren met de perfecte levering van bloemen en de behulpzame klantenservice (27%), waren anderen teleurgesteld door het gebrek aan communicatie, vertraagde leveringen en het gevoel van bedrog (61%). Klanten die geen Engels spreken, vonden het moeilijk om hulp te krijgen (9%). Hoewel sommige klanten blij waren met de snelle en stipte levering (3%), waren er ook klachten over bloemen die niet werden bezorgd en geen geld terugkregen (59%). Over het algemeen zijn er diverse positieve en negatieve ervaringen met de klantenservice van FloraQueen.