Alle reviews van Hermans
Review over: National Car
Miskoop
Wat een ramp! Ik huurde een auto op Nationale luchthaven en twee dagen later maakte de auto een raar geluid. Ik belde om een andere auto te krijgen en ze zeiden dat ik naar een andere luchthaven moest rijden om hem te ruilen, zelfs al zei ik dat de auto niet veilig was om te rijden. Uiteindelijk ontving ik een factuur voor schade die ik niet veroorzaakte! Pure oplichterij!
Review over: Wayrates
aankoop van kleding
Ik heb hier maar één keer iets gekocht en ik zal zeker geen tweede keer terugkomen. De kleur van het kledingstuk was helemaal niet wat ik gevraagd had en de maten klopten voor geen meter. Toen ik meer informatie wilde over het ruilen van het product, bleek het retourneren duurder te zijn dan het artikel zelf. En wat als het volgende product ook niet goed is? Moet ik dan weer betalen voor extra kosten? Het begint allemaal een dure grap te worden, dus ik ben er helemaal klaar mee.
Review over: Farfetch
Snel en professioneel
Ik was echt onder de indruk van Farfetch, man! Het ging allemaal zo snel en professioneel. Als mijn kleren niet passen, kan ik ze gewoon ruilen. Ze hebben zelfs schoenen die nergens anders meer te vinden zijn! Ik ben echt heel blij met mijn aankoop en ik ga zeker in de toekomst weer bij hen shoppen!
Review over: Douchezaak
Douche geïnstalleerd met mooi meubel
Ik heb onlangs een douche bij jullie gekocht, compleet met een mooi meubel, en ik ben er echt tevreden mee. De kwaliteit is gewoon fantastisch en het ziet er nog mooier uit in het echt dan op de foto's. Het is echt fijn om te weten dat jullie producten van goede kwaliteit verkopen tegen eerlijke prijzen. De installatie verliep ook heel vlot en professioneel. Over het algemeen was het een heel fijne ervaring bij Douchezaak.
Review over: E-matching
Online datingabonnement
De site werkt goed en is duidelijk, maar ik vind het jammer dat ik niet kan zien of de gratis leden ook actief zijn. Dat zorgt voor frustratie, omdat je geen reactie krijgt na het sturen van persoonlijke berichten. Het lijkt erop dat eMatching niet controleert op inactieve leden. Overweeg als betalend lid om niet te verlengen en op zoek te gaan naar andere opties.
Review over: SnappCar
Easy to use app
Hey gasten, ik wou gewoon mijn ervaring delen met het gebruik van deze autoverhuur app. Het was super makkelijk voor zowel de eigenaar als voor mij om te gebruiken, alles gebeurde via de app. Het enige wat ik niet kon uitzoeken was hoe ik het eigen risico kon verlagen via de app. De eigenaar wist er ook geen raad mee. Ik heb ook geen moeite gedaan om de Snapp helpdesk te contacteren voor hulp.
Review over: Tape A L'oeil
soldenartikelen
Ik was blij met de flinke korting die ik kreeg bij mijn aankoop, maar het was spijtig dat sommige spullen van polyester waren gemaakt, wat niet goed is voor de gezondheid en het milieu. Ik zal volgende keer beter de labels in de gaten houden, want ik wil niet dat mijn kinderen gevaar lopen door trendy kleren te dragen. Als de prijzen niet verlaagd zijn, moet de kwaliteit ook beter zijn.
Review over: Lapperre
hoortoestel
Waarom moeten we zo'n hoge prijs betalen voor iets dat zo klein is? Het lijkt alsof we gewoon betalen voor de lucht die we inademen. Echt belachelijk!
Review over: RAD
Aankoop van onderdelen voor mijn motorfiets
Onlangs heb ik weer een geweldige service-ervaring gehad in de winkel in Zaventem. Ik had reserveonderdelen besteld, maar helaas pasten ze niet bij wat ik nodig had. Gelukkig heeft het personeelslid echt zijn best gedaan om me te helpen. Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n geweldige service heb gekregen bij RAD. Altijd krijg ik goed advies en nemen ze echt de tijd voor mij. Mijn favoriete winkel voor motoronderdelen!
Review over: BackJoy
Aankoop via BackJoy.eu
Ik mocht de BackJoy testen in Zwitserland bij een apotheek en ik ben sindsdien een trouwe gebruiker geworden. Helaas is mijn BackJoy na een tijdje kapot gegaan. Omdat ik mijn BackJoy destijds online had besteld via de Amerikaanse website van het merk, besloot ik contact op te nemen met de nieuwe Europese site, BackJoy.eu. Ondanks dat de Europese site net geopend was, werd ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door Jaap Santifort. Hij zorgde ervoor dat ik snel een nieuwe BackJoy kreeg toegestuurd, zonder gedoe. De service was echt top en ik ben blij dat ik nu weer comfortabel kan zitten dankzij mijn nieuwe BackJoy.
Review over: De Online Drogist
Online besteld, snel geleverd, goede service!
Echt geweldig dat ik al mijn spulletjes online kan bestellen bij De Online Drogist. Ze leveren echt snel en de service is gewoon super. Laatst was er een product kapot aangekomen, maar dat was geen probleem. Ze hebben meteen een nieuwe verpakking opgestuurd. En de laatste keer was mijn bestelling weer supersnel binnen! En als je voor meer dan €20 bestelt, is de bezorging ook nog eens gratis. Echt top service!
Review over: De Telegraaf
Russische desinformatie
De Telegraaf neemt zonder na te denken geruchten uit Rusland over. Ze lijken gewoon het nieuws van TASS over te nemen en zelfs te overdrijven. Ik vraag me echt af of De Telegraaf wel transparant wil zijn over hun financiën en hoeveel ze in roebels ontvangen. Het is verontrustend om te zien hoe nieuwsbronnen zo gemakkelijk misleidende informatie kunnen verspreiden.