Alle reviews van Michel

  • Review over: Quickjewels

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gouden armband met diamanten

    Als ervaren juwelier kan ik zeggen dat ik echt onder de indruk was van de geweldige klantenservice die ik bij Quickjewels heb gekregen. Het personeel was niet alleen vriendelijk, maar ook heel deskundig en behulpzaam. Mijn pakketje kwam zelfs al binnen een dag na mijn bestelling aan, wat ik echt geweldig vond. Zelfs wanneer het personeel naar huis was, was de boekhouder bereid om mij te helpen, en dat waardeerde ik enorm. Jolanda was in het bijzonder erg vriendelijk en behulpzaam, en ik was echt blij met haar professionele benadering. Het enige minpuntje is dat ik moest betalen voor de retourzending vanwege mijn eigen fout bij het bestellen van de verkeerde maat. Maar dat deed niks af aan mijn algehele positieve ervaring bij Quickjewels.


  • Review over: 50PlusMatch

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn ervaring met een datingsite

    Ik heb al een paar verschillende datingsites uitgeprobeerd en ik denk niet dat er valse profielen zijn. Deze site werkt ook beter dan anderen waar je met munten moet betalen. Eigenlijk is het uiteindelijk goedkoper. Je kan je ook gratis registreren, maar dan zijn er wel beperkte functies.


  • Review over: Manychat

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Chatbot tool

    De chatbot tool is echt slecht, je kan er enkel basisberekeningen mee doen, blijft herhalen en verspilt tijd door het proberen te achterhalen. De support is een lachertje, geeft geen antwoorden en is onmogelijk te gebruiken.


  • Review over: Alamy

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van historische foto's

    Op 22 november heb ik twee verschillende historische foto's besteld voor een familie-onderzoeksproject. Ik heb de facturen als bijlage ontvangen, maar ik kreeg geen instructies over hoe ik de foto's kon downloaden. Alles wat ik kon doen was de facturen downloaden. Op 25 november heb ik geprobeerd een online account bij Alamy aan te maken, maar dat verliep moeizaam. Het kostte me een paar pogingen voordat ik eindelijk in staat was om een account aan te maken via de klantenservicelink die ze me hadden gestuurd. Ik denk dat het probleem was dat ik geen account had aangemaakt voordat ik de bestelling plaatste en dat ik de bestanden niet had gedownload bij het bestellen omdat ik dacht dat ze als bijlage bij de orderbevestiging zouden zitten.


  • Review over: Dierenverzekering

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dierenverzekering

    De service die ik kreeg van de dierenverzekering was echt niet goed. Ik had een claim ingediend en ze geloofden mij gewoon niet. Na veel gedoe heb ik nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Ik voel me echt bedrogen en zal in de toekomst zeker niet meer met deze verzekeraar in zee gaan.


  • Review over: Discover Cars

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autoverhuur

    Mijn ervaring met Discover was fantastisch! Alles was super goed geregeld en ik ben echt tevreden met de service die ik gekregen heb. Ik zou het echt aan iedereen aanbevelen om bij Discover te boeken. Het contact via mail was super vriendelijk en ik ben blij dat ik nu een betrouwbare autoverhuurder heb gevonden. Ik zal zeker in de toekomst opnieuw bij Discover boeken en mijn collega's en familie hebben ook al auto's gehuurd na mijn positieve ervaring.


  • Review over: Nap

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    zijden pyjama's

    Ik ben helemaal weg van deze zijden pyjama's die ik gekocht heb! Ze zijn echt superzacht en comfy, en ik voel me net een koningin als ik ze draag. Ik raad ze echt aan voor iedereen die comfort en stijl belangrijk vindt. Ik kan niet meer zonder!


  • Review over: Fairy Season

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geweldige vakantiekleding

    Deze website heeft echt toffe vakantiekledij. De badpakken en zomerkleedjes zitten perfect en zijn van topkwaliteit. De klantendienst was heel snel en ik kijk er naar uit om deze kleren weer te dragen op vakantie.


  • Review over: Ins

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede producten, slechte klantenservice

    De jurk en het badpak die ik voor mijn dochter had besteld, waren echt mooi. Maar ik betaalde wel $14,95 extra voor 3-5 dagen verzending omdat ze de kleding nodig had voor een tripje naar Vegas. Helaas kreeg ik de items pas 3 weken na mijn bestelling binnen. Het tracking nummer leek niet te werken, dus moest ik de klantenservice bellen om er een te krijgen. Mijn eerdere e-mail kreeg geen antwoord. Nu probeer ik de items terug te sturen omdat ze niet de juiste maat hebben, maar ik wacht nog op een reactie omdat ik de 'retour portal' niet kan vinden op de INS website waar ze naar verwezen. Ik ben gewoon teleurgesteld, hoewel de kleding en prijzen echt wel goed zijn.


  • Review over: Weber

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Weber Spirit 2 gas grill

    Ik heb al verschillende barbecues gehad van dit merk en was er altijd tevreden over. Daarom twijfelde ik niet toen ik een nieuwe grill moest kopen en koos weer voor een Weber Spirit 2. Maar dit keer viel het tegen, want nog nooit had ik zoveel problemen met het schoonmaken van de roosters. Alles blijft kleven, zelfs met genoeg Weber NON-STICK olie. Mijn volgende barbecue zal zeker niet meer van dit merk zijn.


  • Review over: PureVPN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop VPN-dienst

    Voortdurende verbindingen. Let op voor de talloze 5-sterrenbeoordelingen, de meeste hebben slechts 1 of 2 beoordelingen en ik veronderstel dat het ofwel bots zijn of mensen die de constante in-app spam beu zijn (ja, zelfs op de betaalde versies) die zegt om hen 5 sterren te geven. Ik kan het nu zelfs niet op mijn telefoon of pc gebruiken zonder steeds te worden losgekoppeld. Absoluut belachelijk. Ik ga nu naar een grote concurrent (zal de naam niet noemen maar het is Noors dus je kan er vanaf daar achter komen) die ik heb geprobeerd en vlekkeloos werkt.


  • Review over: Urbanears

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Urban koptelefoon Stadion

    Ik gebruik al vele jaren een Urban-koptelefoon, en de Stadion is absoluut mijn favoriet. Ze passen perfect in mijn oren en ik vind het heel handig dat de band rond mijn nek rekbaar is, zodat ze comfortabel zitten. Het feit dat de batterij lang meegaat en ik ze gewoon kan pakken en gaan, vind ik geweldig. Ook de knoppen van de Stadion zijn super handig, ik kan er nummers mee veranderen, oproepen beantwoorden en het volume aanpassen. Onlangs heb ik zelfs nog een ander paar gekocht op Amazon, gewoon omdat ik graag een kleurrijke set wilde. Jammer genoeg lijken ze het niet meer te verkopen op hun website, hopelijk is het product niet stopgezet, want het is echt moeilijk om oortelefoons te vinden die goed blijven zitten in mijn oren. Veel modellen vallen namelijk uit bij elke beweging.


  • Review over: Sixt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Auto huren

    Voor Woensdag 8 Juni een reservering gemaakt voor een Volkswagen Polo op Luchthaven Alicante.
    Ging er niet vanuit dat ze een Volkswagen Polo zouden hebben maar dan zou je een andere gelijkwaardige auto krijgen.
    Bij de balie werd er gelijk gezegd...Nee,de Volkswagen Polo hebben we niet, dus ging ik ervan uit dat we dus een andere zouden meekrijgen (Renault Clio,Opel Corsa,Citroen C3).
    Maar niks van dit alles, er werd gedaan dat er geen van deze auto's waren, in plaats daarvan werd er een computerscherm geopend en werd er een Audio A3 getoond met erbij dat dit €30,00 meer zou kosten.
    Mijn reactie was €30,00 op het totaal bedrag? Maar dit was per dag!

    Toen ik duidelijk in Spaans uitlegde dat ik een auto had gereserveerd en als deze niet aanwezig zou zijn,ik een gelijkwaardig auto van soortgelijk Klasse zou meekrijgen, zoals het ook op de website staat,was er ineens een Citroen C3 beschikbaar.

    Met deze auto was ik tevreden en heb deze de hele week dan ook gehuurd.

    Bij terugkomst werd me gevraagd of ik tevreden was en ik gaf ook aan dat ik over het algemeen tevreden was maar niet over het aansmeren van een duurdere auto bij aankomst.

    Terug in NL werd mijn vrouw teruggebeld vanuit Spanje en heeft ze nogmaals uitgelegd waar we niet tevreden over waren.
    Hierbij is beloofd dat bij het terugstorten van het eigen risico (deposit) er een extra bedrag zou worden overgemaakt als compensatie en of we daarbij dan wel even op de site 5 sterren zouden willen geven (dan doen we net of er niks gebeurd is).

    Ik ben van het eerst zien en dan geloven...

    Vandaag werd het eigen risico teruggestort maar zonder de beloofde compensatie...

    Conrtact gehad met SIxt (Spanje)en die doet net of ze het niet begrijpen, schandalig dat ze mensen geld proberen af te troggelen op deze manier.



  • Review over: Attractie- & Vakantiepark Slagharen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    midweek in de nevada

    Midweek geboekt in Nevada. . De cabine was vies en er zat schimmel in de beker. Het attractiepark is maar half open, in plaats van 10 uur begint het om 11 uur te draaien en loop jij met je kind een uur lang langs de afgesloten attractie. Jij en je kind werden weggestuurd bij de attractie, en het nieuws kwam een ​​half uur later terug omdat de heer een andere attractie moest runnen. Horeca is ofwel gesloten ofwel alleen open tot 17.00 uur. Daarom is het niet meer mogelijk om ergens in het park te eten of te drinken. We zijn net uit eten geweest. Aqua Mexicana kan de eerste dag zwemmen en zit de tweede dag vol. We boekten opnieuw op de derde dag, maar het werd geannuleerd vanwege een technische storing. Daarom is de vierde dag volgeboekt. Eindelijk, op de dag van vertrek, kunnen we gaan zwemmen. 1 Grote show! Realiseer je dat je de prijs voor dit alles hebt betaald, maar niets hebt gekregen. Voor ons een keer, nooit meer. je moet je schamen.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slaapkamer gekocht op 17 jan 2021

    Ik moet de mensen die een reactie hebben geschreven in negatieve zin hun gelijk geven. Ik heb op 17 jan 2021 een volledige slaapkamer gekocht leverings termein week 14. Niet dus het werd telkens uitgesteld naar week 15,week 23,week 25,week 33 ennu ineens week 35 zonder dat iemand jou een bericht stuurt. Bedankt om ons als klant in de kou laten staan. Moet al maanden op de grond slapen en mijn vrouw op een veldbed. Daar geven ze geen moer om.
    ben 62 jaar hoe halen ze het in hun hoofd om het af te schuiven als overmacht. Dank jullie wel.

    Mocht je interesse hebben, ik ben bezig met een rechtzaak en zoek mensen die ook door Meubis zijn opgelicht.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    nog geen matras of salontafels ontvangen.

    @ Mow
    Ik ben ook opgelicht en heb interesse.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kast

    WAARSCHUWING KOOP HIER NOOIT
    NA 7 MAANDEN NIETS GELEVERD. UITEINDELIJK INCASSO EROP GEZET EN TOEN WAS HET SNEL GEREGELD. ZE GAAN SCHUIL ACHTER EEN BV EM DAN GAAAN DE BELKETJES RINKELEN BIJ MIJ. EN IK HAD GELIJK HET ZIJN OPLICHTERS EERSTE KLAS.

    Hetzelfde verhaal bij mij. Goed idee om er incasso op te zetten! Laten we dat met z'n allen doen zodat er niks van deze oplichters over blijft.

    Wij doen mee met het incasso.
    1 jaar geleden besteld, matras en salontafels nog niet geleverd.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Diverse

    Min 6 maanden levering. Verkeerde artikelen leveren. Geven geen gevolg aan emails, vragen of klachten. Na bijna 7 maanden wachttijd levering nog niet voltooid.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    3 1 persoonsbedden, 3 matrassen, boxspring

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling van boxspring waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op de vele mails niet word geantwoord of naar uitvluchten word gezocht. Daar ging het dan om een fout door hun, we gaven hen nogmaals het vertrouwen en vroegen om dan alvast 3 bedden met matras voor onze kinderen te leveren, belofte gekregen dat onze bestelling vorige week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Zelfde excuses, telkens uitstel, telkens geen levering. Zou ook graag krachten bundelen. Mijn betaling is maar rond de 111euro, maar ik haat het als zo'n bedrijven kunnen blijven zo'n praktijken kunnen blijven doen. Heb een vriend die advocaat is. Zal mijn oor ook eens bij hem te luister leggen.

    Wij zitten ook met dit probleem

    Volgens mij word er bij hun niet meer geleverd wegens niet betalen aan leveranciers als je nog je geld niet terug hebt laat iets weten wij staan ook op het punt naar de rechtbank te stappen 0470220441 gr

    Na 6 maand verkeerde matras geleverd, en nog geen salontafel geleverd. Tot bedrag 295€. 2 x per email gevraagd om de bestelling te annuleren en ons het bedrag terug te storten na tevergeefse pogingen van ons. Spijgeen enkel kanaal staat open voor communicatie, geen gsm, geen tel, geen email,

    sta ook op het punt klacht neer te leggen, stuur morgen een mail naar test aankoop, waarvan ik lid ben, deze hebben vrij goede juristen, en deze zullen eerst nagaan of hun argumentatie gegrond is, want meubis steek zich weg achter het mom van Corona en transport, toeleveranciers die niet kunnen leveren, maar dit zal grondig nagekeken worden. Ook zal ik vragen om dit te laten publiceren in het maandelijkse magazine, zodat deze winkel in een heel slecht daglicht zal komen te staan en dat ze na geruime tijd de boel zullen moeten sluiten. Maar deze oplichters praktijken kunnen niet meer door de beugel.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: 50five

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nooit meer!

    20 Dagen geleden een Ring Pro deurbel gekocht (279euro). Volgende dag reeds in huis, super dacht ik zo!
    Helaas, het item werkte niet. Na wat moeite mocht ik deze terug sturen. Enkel had ik een retourlabel nodig om deze terug te zenden. Om die te krijgen heb ik wel 15x moeten bellen, en verschillende emails moeten verzenden.
    Keer op keer vriendelijke telefonistes waar ik iedere keer opnieuw mijn verhaal 'mocht' doen. Telkens kreeg ik te horen dat ze veel begrip hadden en dat het zo niet hoorde maar ik het werd doorgegeven ik kreeg de raad om te wachten op reactie die uiteindelijk nooit kwam. Het item is ondertussen een week geleden geretourneerd en volgens de website zou ik na ontvangst bij 50five onmiddellijk een melding moeten krijgen. Terug geen feedback... Opnieuw enkele keren contact opgenomen maar dan kom je bij een telefoniste terecht die het ook "maar" doorgeven aan iemand anders en geen verdere uitleg kan aan geven.

    Situatie kort samengevat: Item besteld 20 dagen geleden, volgende dag geleverd maar defect, +-10tal mails en 30 telefoontjes verder, niets in handen...

    Ofwel staat 50five nog in zijn kinderschoenen ofwel werken daar enkele incompetente leugenaars.

    Service bij problemen dikke 0 !!!

    Geen aanrader!

    Ik heb op dit moment dezelfde problemen met deze webshop. Paar maanden geleden een Aurora Smarter Pack besteld en geleverd gekregen. Deze ging na twee maanden kapot. Na meerdere keren contact gehad te hebben met het callcenter van 50five ben ik nog geen steek verder. Volgens mij werken ze met een extern callcenter die er alleen maar op uit is om de klanten zo snel mogelijk af te wimpelen zonder met een oplossing te komen. Ik zit op dit moment met een defect product onder garantie, alleen komt 50five zijn plichten niet na. Nooit bestellen bij deze webshop.


  • Review over: Charleroi Airport Hotel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    valse beloftes

    De realiteit is volledig anders: men belooft een opbrengst van meer dan €10.000 per jaar, maar in realiteit ontvang je nog niet de helft! Ik voel me in het zak gezet.