Alle reviews van Mohammed
Review over: 66°North
Aankoop van een jas
Heel jammer, mijn bestelling was niet compleet. Ik had een jas online gekocht, maar kreeg alleen de jas en niet het bijpassende item. Na 3 dagen kreeg ik eindelijk een reactie op mijn e-mail waarin stond dat het ontbrekende item niet op voorraad was en dat mijn geld was terugbetaald. Dit zou toch niet mogen gebeuren, zeker niet voor de prijs die ze vragen. Ik ben echt teleurgesteld en zal niet meer bij hen bestellen.
Review over: Foto
Keel beestebrij
Ik probeerde een grote bestelling te plaatsen, maar blijkbaar is het bedrijf overgenomen of failliet gegaan! Ik heb geen idee of er nog steeds dezelfde mensen werken of dat het bedrijf helemaal van eigenaar is veranderd, maar ik ben echt teleurgesteld.
Review over: Torfs
Sneakers
Als vaste klant ben ik al lang tevreden over deze winkel. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, dus ik voel me echt welkom daar. Soms bestel ik ook online als ze iets niet in de winkel hebben, en tot nu toe is alles vlot verlopen met de levering en klantenservice. Ze staan altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, wat ik echt waardeer. Bedankt voor de goede service!
Review over: Essaypro
Mijn aankoop in het Fries
Ik was echt tevreden met de service die ik kreeg, alles was top en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. De schrijver was heel professioneel en heeft het werk mooi op tijd afgeleverd. Zeker een aanrader voor anderen!
Review over: Profit Edge
Aankoop van cryptohandel software
De software die ik heb gekocht werkte helemaal niet zoals beloofd. Ik was echt teleurgesteld over hoe slecht het werkte en hoe moeilijk het was om te gebruiken. Toen ik de klantendienst contacteerde voor hulp, kreeg ik geen nuttige antwoorden. Kortom, mijn ervaring met Profit Edge was niet goed en ik zou het niet aanraden aan anderen.
Review over: Sucuri
Firewall en CDN
Ik gebruik Sucuri nu al meer dan een jaar en ik ben echt heel tevreden. Hun klantenserviceteam reageert altijd snel en helpt meteen als je vragen hebt. Sinds ik met hen samenwerk, is mijn website veel beter beveiligd en ook sneller geworden. Ik snap echt niet waar al die negatieve reviews vandaan komen. Voor mij krijgen ze zeker 5 sterren. Ik zou het zeker aanraden aan anderen.
Review over: Hostpapa
Aankoop van webhostingdiensten
Als klant van Hostpapa ben ik al bijna vier jaar enorm tevreden over de dienstverlening. Ik beheer de website van mijn professionele vereniging en soms heb ik technische ondersteuning nodig als ik vastloop. Gelukkig staan de mensen van de klantenservice van Hostpapa altijd paraat. Ze reageren snel en efficiënt. Bedankt!!!
Review over: Flexihub
Oplossing voor het bekijken van een USB-camera op afstand en bescherming van een gedeelde USB-software sleutel
Moest 'n manier hebben om 'n USB-camera op afstand te bekijken en 'n gedeelde USB-software sleutel (dongle) te beveiligen. Het is 'n enorme tijdswinst omdat de sleutel niet meer van gebruiker naar gebruiker moet worden doorgegeven en nu veilig wordt bewaard voor gemoedsrust en veiligheid. Geen zorgen meer als hij beschadigd, verloren of gestolen zou worden! De installatie was eenvoudig en probleemloos, wat zeer gewaardeerd wordt. Alles werkt goed en ik heb geen problemen gehad met de betrouwbaarheid van de verbinding. Het lijkt ook goed te werken met firewalls en zelfs via het internet! Ik hoefde niet te knoeien met speciale verbindingsinstellingen, VPN's of zelfs technische ondersteuning. Het werkte gewoon meteen voor mij.
Review over: Tomtop
Foutieve levering
Onlangs heb ik 2 items besteld in het zwart, maar ik kreeg een wit en een zwart item geleverd. Na contact op te nemen met de klantenservice, vertelden ze me dat ik de retourkosten zou moeten betalen om het probleem op te lossen. Ze vonden dit heel normaal en boden me maar een kleine korting als compensatie. Gelukkig kreeg ik na het plaatsen van een negatieve review uiteindelijk een refund van €5 en kon ik het juiste item opnieuw bestellen. Jammer genoeg kreeg ik geen vergoeding voor de retourkosten. Ik hoop dat Tomtop hun beleid zal aanpassen en klanten beter zal behandelen wanneer ze fouten maken.
Review over: EliteDating
Inschrijving voor dating site
Ik voel me echt opgelicht! Na meerdere weken lid te zijn, heb ik slechts met 2 mensen gesproken en 2 glimlachen ontvangen op de eerste dag. Daarna niets meer gehoord. Heel veel nep profielen ook! Ze zeggen dat je 20 voorstellen per dag krijgt, maar ik krijg er maar één of twee, soms zelfs niets. En nu hebben ze ook nog eens direct mijn betaling voor een abonnement van 6 maanden afgeschreven!
Review over: Manfield
supercoole schoenen
Ik ben zo blij met mijn nieuwe schoenen van Manfield! De website was echt eenvoudig en ik vond meteen wat ik zocht. De levering was supersnel, mijn pakketje kwam al de volgende dag aan! De schoenen zijn van topkwaliteit en passen perfect. Ik kan niet wachten om ze aan al mijn vrienden te laten zien!
Review over: Asket
Aankoop cashmere trui
De tweede keer dat ik mijn cashmere trui droeg, eindigde in een gat toen ik hem probeerde uit te trekken. Zo'n teleurstelling!
Review over: Polyester Shoppen
Geïnformeerd bij aanschaf
Wat een fantastische service zeg! Ik was een beetje in de war over wat ik precies nodig had, maar gelukkig kon ik aangeven dat ik liever via de app geïnformeerd wilde worden. En dat hebben ze meteen opgepakt, ik kreeg snel advies, voorstellen en zelfs een offerte toegestuurd. Geweldig toch! Het bestellen ging heel gemakkelijk en mijn spullen waren al de volgende dag in huis. Geweldig! En de klantenservice was ook nog eens super vriendelijk en beleefd. Ik geef ze een dikke 10!
Review over: Peter Hahn
Dure bestelling, slechte communicatie
Ik ben echt niet blij met mijn ervaring met deze winkel. Ik had dezelfde problemen als de andere klanten met trage leveringen en extra kosten die in rekening werden gebracht. Dat is echt niet oké. Maar wat me echt boos maakte was dat ik op 16/02/21 een bestelling van 3115 euro had geplaatst en betaald met mijn MasterCard. Daarna kreeg ik alleen maar betalingsherinneringen en niemand reageerde op mijn e-mails of vragen aan de klantendienst. Dat is gewoon pure minachting voor de klant. Waarom kunnen ze niet gewoon normaal reageren op hun klanten? Ik begrijp het niet. En dan komen ze ook nog eens met vage regeltjes over betalingen en omruilingen die ik zelf moest uitzoeken. Waarom maken ze het zo moeilijk? Het lijkt alsof ze geen moeite doen om hun klanten te begrijpen. Ik vond het echt een hele vervelende ervaring en het heeft me veel tijd gekost om alles uit te zoeken en te regelen. Ik had gehoopt dat mijn account na betaling gewoon op 0 zou staan, maar nee hoor, blijkbaar moet ik nog steeds contact opnemen met de klantenservice. Ik ben hier echt niet blij mee en ik vind het echt niet oké.
Review over: Made
Bank purchase
De banken zijn echt top van kwaliteit en helemaal zoals ik had gehoopt. Alles is precies volgens afspraak verlopen en ik ben super tevreden met mijn aankoop. Het enige minpuntje was dat de bezorger van PostNL Home niet heeft gebeld zoals ik had gevraagd, waardoor ik mijn zending heb gemist en zelf alles moest regelen om de bank thuis te krijgen en in elkaar te zetten, ook al had ik hiervoor betaald. Gelukkig lukte het wel bij de tweede levering en kon ik de bezorger op tijd bereiken om herhaling te voorkomen.
Review over: DrankDozijn
chocomelk
Ik heb een fles chocomelk gekocht en die is kapot gegaan door het postbedrijf. DrankDozijn heeft me meteen gecontacteerd en gevraagd of ik mijn geld terug wilde of een nieuwe fles. Ik heb gevraagd om een nieuwe fles en die kreeg ik heel snel! Echt top service en super blij met mijn chocomelk. Dank je wel DrankDozijn!
Review over: Comegetfashion
Bestelling met AfterPay
Ik had twee bestellingen bij jullie geplaatst en betaald met AfterPay. Jammer genoeg kreeg ik herinneringskosten aangerekend, terwijl ik al betaald had. Daardoor was ik erg gefrustreerd en het zorgde voor heel wat gedoe. Na verschillende pogingen om het op te lossen met jullie klantendienst, is het uiteindelijk niet gelukt en heb ik het zelf met AfterPay moeten regelen. Het heeft me heel wat tijd en energie gekost om dit probleem op te lossen en ik ben teleurgesteld dat jullie het niet konden oplossen. In de toekomst zal ik niet meer bij jullie bestellen en zal ik anderen ook waarschuwen voor deze problemen.
Review over: EXPRESS
teleurgesteld in online bestellen
Ik was lange tijd klant, maar de online bestellingen en klantenservice zijn echt achteruit gegaan. Als militair in het buitenland is het bestellen met een APO adres vaak een gedoe. Het merendeel van mijn bestellingen blijft wekenlang in verwerking hangen en wordt dan uiteindelijk geannuleerd. En wanneer ik Express Cash heb gebruikt, moet ik de klantendienst bellen om dat te laten terugbetalen. Dit is echt frustrerend en teleurstellend.
Review over: PUMA
PSV-uitshirt besteld
Onlangs heb ik een PSV-uitshirt besteld en toen ik het ontving, was ik teleurgesteld om te zien dat het leek alsof het gedragen was. Er zaten duidelijk 2 koffievlekken op het gebroken witte shirt en zelfs de geur was niet al te fris, precies zoals de geur van zweet. Het was niet bepaald een fijne ervaring en ik was erg teleurgesteld.
Review over: Choice Hotels
Mijn vertrek en ik ben geen keuze meer ...
Ik ben vertrokken en ben geen lid meer van Choice Privileges na 25 jaar, eerlijk gezegd had ik dat veel eerder moeten doen. De motels waren meestal ondermaats en Choice lijkt altijd de kant van het bedrijf te kiezen in geschillen. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen, zoek liever ergens anders!
Review over: BRAUZZ
Wasstrips, toiletblokjes, vaatwastabletten, sprays
Wauw, ik ben begonnen met de wasstrips, maar nu heb ik ook een abonnement op de toiletblokjes en vaatwastabletten! Het is echt handig om tijdelijk te pauzeren of stop te zetten en dan weer te hervatten. De levering is ook geweldig! En nu maak ik ook gebruik van de sprays voor het toilet, ramen en allesreiniger. Ik ben echt een grote fan van die producten!
Review over: Mediumastro
Aankoop consult bij mediumastro
Mijn consult bij mediumastro was teleurstellend. De consulent leek niet echt geïnteresseerd in mijn vragen en gaf oppervlakkige antwoorden. Ik had gehoopt op meer diepgaand inzicht en begeleiding, maar dat was helaas niet het geval. De hele ervaring liet een slechte nasmaak achter en ik zou niet snel nogmaals gebruik maken van hun diensten.
Review over: Tele2
mobiele telefonie, breedbandinternet
Mijn ervaring met de diensten van het bedrijf was over het algemeen goed. Mijn gsm werkte prima en ik had geen problemen met het internet. De klantendienst was ook vriendelijk en behulpzaam toen ik vragen had. Het enige minpunt was dat ik de prijs aan de hoge kant vond.
Review over: Clinique
Aankoop met 50% korting
Ik heb op 10 november twee bestellingen geplaatst en ik kreeg ze allebei al op 14 november geleverd. Echt supersnel! Ik was aangenaam verrast. De producten waren goed verpakt en in perfecte staat. Zoals altijd is de kwaliteit van de producten uitstekend en ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Het bestellen verliep ook heel vlot en ik had geen enkel probleem. Kortom, een geweldige ervaring.
Review over: Go To Webinar
Webinar service
Ik ben echt teleurgesteld door de klantenservice van dit bedrijf. Ik kan ze niet eens een e-mail sturen, ik moet bellen. Dat is toch niet handig, vooral voor mensen die liever via berichten communiceren. Ze zouden toch beter moeten weten als internetbedrijf en meer moderne manieren van communicatie moeten aanbieden. Het lijkt wel alsof ze willen dat klanten geen contact met hen opnemen. Dit was echt de laatste keer dat ik mijn geld aan hen heb gegeven.
Review over: HBM Machines
Defect toestel ontvangen
Onlangs heb ik een toestel gekocht en bij levering was het al stuk, wat heel vervelend was. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, maar kreeg telkens hetzelfde automatische antwoord dat mijn e-mail later beantwoord zou worden. Het was jammer dat ik geen goede klantenservice kreeg en de retourtermijn al verstreken was voordat ik een oplossing kreeg. Gelukkig heeft het bedrijf me uiteindelijk gecontacteerd en voorgesteld om een nieuw toestel op te sturen, wat het probleem heeft opgelost.
Review over: The Good Roll
gerecycled toiletpapier
Jullie service en bestelling waren echt top, heel professioneel en efficiënt. Ik vind het echt mooi dat jullie als bedrijf bijdragen aan een betere wereld door gerecycleerd toiletpapier aan te bieden en een deel van de inkomsten te schenken voor de bouw van toiletten in Afrikaanse landen. De levering was ook supersnel en het toiletpapier is van uitstekende kwaliteit. Ik ga zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen. Dankjewel!
Review over: Luxplus
Goedkope beauty producten
Ik ben echt fan van deze website, hoor. Altijd maar kortingen op mijn bestellingen en zo'n snelle levering, echt super! En de communicatie met het bedrijf is ook top, ze hebben echt alles wat ik nodig heb voor mijn beauty routine. En die prijzen, die zijn echt top. Bestellen gaat hier altijd vlotjes, geen gedoe!
Review over: Quickjewels
Terugbetaling na probleem met levering
Ik had een probleem met mijn levering, man! DHL had het pakket gewoon ergens gedumpt en nu kan ik het nergens vinden. Ik heb een klacht ingediend bij Quickjewels en ze hebben echt hun best gedaan om het op te lossen, maar zelfs zij kregen geen antwoord van DHL. Na een paar keer heen en weer bellen met Quickjewels hebben ze eindelijk mijn geld teruggestort. Gelukkig!
Review over: Gamehag
A gift card for a new game
Ik vind Gamehag geweldig omdat ik gratis beloningen kan krijgen door gewoon games te spelen en missies te voltooien. Die zielstenen die ik verdien, zijn echt super cool en ik kan ze inruilen voor cadeaubonnen en andere leuke dingen. Het is echt een fantastische manier om beloond te worden voor iets wat ik sowieso al graag doe!
Review over: Morphe
Ongeduldige wachttijd
Ik begrijp helemaal waarom je gefrustreerd bent over het wachten op je pakketje en het feit dat je alleen automatische e-mails ontvangt van de klantenservice. Het is gewoon super vervelend om geen antwoord te krijgen van een echte persoon en niet op de hoogte gehouden te worden van wat er gaande is met je bestelling. Het is echt belangrijk dat een bedrijf transparant is en goede communicatie biedt aan klanten, vooral wanneer ze vragen hebben over wat ze gekocht hebben. Laat ons hopen dat het probleem snel wordt opgelost en dat je pakketje snel in je handen zal zijn.
Review over: Expo XL
schattige sokken
Ik heb echt toffe sokken gevonden bij Expo XL! Ze hadden zoveel verschillende om uit te kiezen, ik kon gewoon niet beslissen welke ik wou. Uiteindelijk heb ik er een paar genomen met panda's erop, zo schattig! De winkel zelf was ook supermooi en de mensen die er werkten waren echt vriendelijk.
Review over: HomeWizard
wifi P1 meter met trage verzending
Oké, dus ik heb die wifi P1 meter besteld en jongens, de verzending duurde echt lang! Ik stuurde zelfs een vraag over waarom het pakket niet was verzonden, terwijl het al was ingepakt en de klantenservice was nergens te vinden. Volgens track&trace duurde het 5 dagen tussen de bestelling en het ophalen door Deutsche Post voor transport, terwijl de winkel had gezegd dat de verwachte aankomsttijd 5 dagen zou zijn. Hopelijk zal de levering van Deutsche Post snel zijn. Vandaag, 8 februari, zou mijn pakket moeten aankomen, 5 dagen later dan verwacht toen ik het bestelde... we zullen de vlag uithangen en feest vieren. Oh, en let op, om alle functies van de wifi P1 meter te kunnen gebruiken, heb je een abonnement nodig!
Review over: iPadspullekes
Miskoop hoes met toetsenbord
Ik heb een hoes besteld voor de verkeerde iPad, teruggestuurd en er werd beloofd dat ik een nieuwe zou ontvangen. Helaas heb ik deze nog steeds niet ontvangen en ik krijg geen reactie op mijn e-mails of telefoontjes. Ik overweeg om aangifte te doen.
Review over: Proximus
Loze beloftes
Er zijn zoveel loze beloftes gemaakt in de winkel!! Ze zeiden dat ik zeker binnen 3 maanden aangesloten zou zijn op fiber na mijn verhuis, maar nu zijn we al 4 maanden verder en hoor ik dat het pas eind juli zal zijn!! Als ontevreden klant wil je dan je producten terugbrengen, maar ze willen het niet terugnemen. IK MOET EEN RESTWAARDE BETALEN, MAAR IK HEB DAAR HET GELD NIET VOOR!!!
Review over: Richmond & Finch
Aankoop van telefoonhoesje
Onlangs heb ik een telefoonhoesje gekocht en ik moet zeggen dat ik echt teleurgesteld ben in de kwaliteit. In het begin leek het hoesje er mooi uit te zien, maar na slechts twee weken begon de kleur aan de achterkant al te vervagen. Bovendien beschermt het hoesje mijn telefoon niet goed genoeg, wat echt frustrerend is gezien wat ik ervoor betaald heb. Ik zou dit product niet aanbevelen aan anderen vanwege de slechte kwaliteit in verhouding tot de prijs.
Review over: Lookfantastic
Haarproducten
Ik heb hier haarproducten besteld omdat de beschrijvingen bij elk product echt handig waren! Het is leuk om meer informatie te krijgen dan op veel andere websites. Daardoor ben ik overtuigd geraakt om hier te bestellen en nu ben ik benieuwd hoe de producten zullen zijn. De website is makkelijk te gebruiken en heeft een groot aanbod waaruit ik kon kiezen. Ik waardeer de gedetailleerde informatie en voel me goed geïnformeerd voor ik mijn aankoop doe. Ik kijk er naar uit om mijn bestelling te ontvangen en te zien of de producten aan mijn verwachtingen voldoen.
Review over: oogvoororen
Hoortoestellen
Ik ben echt blij met de service die ik kreeg bij Oogvoororen. Het personeel was super vriendelijk en wist waar ze mee bezig waren. Ze namen de tijd om te luisteren naar wat ik wilde en gaven me goed advies bij het kiezen van mijn hoortoestel. De audioloog was heel geduldig en legde alles duidelijk uit tijdens de gehoortest. Het aanbod aan hoortoestellen was groot en ze hielden rekening met mijn budget en levensstijl. Ook de service na verkoop was top, met goede opvolging om te zorgen dat alles goed werkte.
Review over: Tijdschrift
onbedoeld abonnementsgeld betaald aan een tijdschrift
Ik schrok toen ik ontdekte dat ik al enkele jaren abonnementsgeld betaalde aan een tijdschrift waarvan ik dacht dat het een eenmalige compensatie was. Ik was niet op de hoogte van de maandelijkse kosten en kwam er pas recent achter toen ik mijn ongebruikte rekening checkte. Het tijdschrift wil geen restitutie geven, ook al heb ik nooit de e-mails bekeken waarin stond dat ik abonnee was geworden omdat ik dacht dat het reclame was. Het abonnement is nu stopgezet, maar ik ben nog steeds geïrriteerd door de ongevraagde afschrijvingen. Het is niet eerlijk om klanten op deze manier te lokken, zeker niet bij een gerenommeerde krant als Trouw.
Review over: Axel Arigato
Bestelling van schoenen
De schoenen die ik een maand geleden heb besteld, zouden normaal gezien afgelopen zaterdag geleverd moeten zijn volgens de track-and-trace. Maar raar genoeg zijn ze nog steeds niet toegekomen en ik vraag me af waar ze zich bevinden. Ik zou echt graag zo snel mogelijk iets van Axel Arigato horen en hoop dat dit misverstand snel uitgeklaard kan worden.
Review over: Saniweb
Betaalbaar, acties, chat met medewerker
De prijzen zijn hier echt betaalbaar in vergelijking met andere winkels. Ik vond makkelijk wat ik zocht dankzij de mooie acties en de handige website. De chatoptie met een medewerker is ook handig, want je wordt snel geholpen met eventuele vragen. Een klein minpuntje is dat de beloofde leveringstermijn niet werd nagekomen. Ik bestelde op dinsdag en kreeg mijn regendouche pas op vrijdag. Het contact met de medewerker hierover verliep wel heel duidelijk, ondanks dat het soms even duurde voor er werd gereageerd. Het was duidelijk dat ze op dat moment wat onderbemand waren. Ze namen wel de tijd en moeite om me goed te informeren. Ik zal hier zeker nog bestellen, maar verwijder alsjeblieft die belofte van de site. Dat zorgt voor minder stress bij de klant ;)
Review over: Kylie Cosmetics
Aankoop adventskalender met gezichtsreiniger en gel moisturizer
Ik heb de adventskalender gekocht met een gezichtsreiniger en gel moisturizer en spijtig genoeg kreeg ik een allergische reactie. Mijn gezicht werd rood, mijn huid was heel droog en jeukend. Na een paar dagen begon het zelfs te schilferen en zelfs een maand na het stoppen met het gebruik ervan, is mijn huid nog steeds droog en schilferig. Het lijkt alsof het de barrière van mijn huid heeft aangetast. Ik ben echt teleurgesteld, want mijn huid was gezond en niet droog voordat ik dit product gebruikte. Ik zou het niet aanbevelen.
Review over: ReBuy
tweedehands artikelen
Wat een fantastisch bedrijf! Ze verkopen echt goeie tweedehands spullen en het is jammer dat deze items anders gewoon weggegooid zouden worden. Het is echt belangrijk om te streven naar een duurzame economie en dit bedrijf levert daar zeker een bijdrage aan. Hopelijk gaan meer mensen de meerwaarde van tweedehands producten inzien en deze manier van consumeren omarmen. Doe zo verder!
Review over: Stayokay
Mijn verblijf in het hostel
Ons verblijf was best oké, de kamer was proper en het bed lag comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging was goed, vlakbij het centrum en het openbaar vervoer. De gemeenschappelijke ruimtes waren gezellig en uitnodigend. Wel jammer dat het ontbijt vrij basic was en er niet veel keuze was. Al bij al was het een goede ervaring voor een budget accommodatie.
Review over: Sports Direct
Sportkleding
Ik was echt blij met hoe snel mijn bestelling werd opgevolgd. De levering was een klein beetje onhandig, want de koerier moest twee keer langskomen. De eerste keer wist ik niet dat hij kwam, dus dat zorgde voor wat verwarring. Gelukkig verliep de rest van alles prima en kreeg ik uiteindelijk mijn bestelling in perfecte staat.
Review over: Huis en Thuis
meubels
Mijn bestelling ging goed, maar de levering liep helemaal mis. Ze zouden het artikel op vrijdag brengen, maar er kwam niemand en ze lieten niks weten. Ik heb maandag proberen te bellen, maar kreeg geen antwoord. Pas toen ik een e-mail stuurde, belden ze me terug. Ze gaven een vaag excuus dat de bezorger het was vergeten. Uiteindelijk werd het pakket op maandagavond rond 21.00 uur afgeleverd.